Kapitola 2. Postup zpracování

Obsah

1. Přihlášení
2. Zařazení dokumentu do krabice
2.1. Vytvoření krabice
2.2. Vložení dokumentu
2.3. Tisk štítku

Kapitola popisuje postup zpracování spisů a jednotlivé činnosti pomocí programu RegistryOffice. Dosuptné akce:

1. Přihlášení

Prvním krokem je přihlášení do aplikace. Pro přihlášení je nutno zadat uživatelské jméno a heslo.

Po přihlášení je zobrazena stránka se seznamem dostupných krabic, možností vyhledávání a přístupem k dalším funkcím.

2. Zařazení dokumentu do krabice

Po naskenování by měly být dokumenty zařazeny do příslušné krabice. Seznam otevřených krabic je vždy dostupný volbou Krabice z hlavního menu. V případě, že není žádná krabice volná je možno založit novou - pomocí první volby na stránce se seznamem otevřených krabic.

2.1. Vytvoření krabice

Pro vytvoření nové krabice v RegistryOffice je nutné zadat několik povinných údajů:

  • Typ - typ dokladů v krabici

  • OJS - obchodní jednotka skupiny

  • VS - věcná skupina, určuje minimální délku archivace dokumentů

Volitelné údaje:

  • identifikace dávky zpracování

  • popis krabice

2.2. Vložení dokumentu

V době skenování jsou automaticky všechny dokumenty předány do RegistryOffice a označeny jako určené k archivaci. Při vkládání dokumentu je nutno takovýto dokument vyhledat a vložit do krabice.

Dokumenty je možno vyhledat jako jednotlivé nebo hromadně. Zadáním jednoho čísla jednacího nebo rozsahu čísel dojde k jejich vyhledání a zobrazení. Současně jsou zobrazeny i dokumenty, které byly naskenovány společně, tj. v jedné dávce.

Následně dojde k výběru dokumentů a jejich vložení do krabice. Po zaplnění krabice je nutno ji uzavřít, vytisknout příslušný štítek a přemístit ji do skladu.

2.3. Tisk štítku

Štítek je možno tisknout pouze pro uzavřené krabice. Tisk lze zahájit volbou Tisk z menu.